sarris

Alla inlägg den 22 april 2010

Av Sarah - 22 april 2010 12:53

Jag är med och tävlar om en kolsyremaskin hos Fyra årstider - mitt liv på landet.


  

Av Sarah - 22 april 2010 10:56

Solen skiner och snön smälter sakta men säkert. Väntar nu på att vår lekstuga ska tina fram, kanske man måste hjälpa snön lite på traven så vi kommer åt den snart! Kollar runt lite på nätet efter inspiration då insidan ska få sig lite färg i vår. Mycket fint finns det, här . Där finns det fina bilder på en lekstuga i min smak, fast den vi har på vår gård kommer nog att gå i rött, vitt och ja lite rosa såklart.



Spisen och den lilla grönsaksväskan finns här.

Nu fortsätter vi att planera och så får vi se vad tiden och orken räcker till.


Har inte riktigt kommit överens med texthanteringen på den här bloggen, så det kan se lite tokigt ut ibland, men snart kanske jag har fått grepp om det med.

Tidigare månad - Senare månad

Fråga mig

2 besvarade frågor

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Presentation


Tvåbarnsmamma från norra Sverige, som tycker om att pyssla med lite av varje. Den här bloggen kommer att handla om mat, bak och lite annat prat. Alla bilder är mina egna om inte annat anges, inga bilder får kopieras utan min tillåtelse, men låt dig gärna

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Månadens sötsak

Söta saker

Ovido - Quiz & Flashcards