sarris

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Sarah - 9 maj 2010 20:23

Helgen har jag spenderat på en studiecirkel i Medborgarskolans regi.

 

Tårtdekorering var temat!

Kul, inspirerande och gott!

 

Vi gjorde olika typer av blommor i bla sockerpasta och marsipan.

Fick lära oss nya tekniker och använda verktyg och stansar som inte jag har själv.

 

        

 

Avslutningsvis fick vi dekorera en tårta var som vi ville utifrån det vi lärt oss.

Mitt tema blev inte helt otippat rosa, glitter och prinsessor. Det blev väl mottaget av en liten tjej här hemma!

 

 

Ja nu är snart helgen slut och vi går mot en ny vecka. 

Hoppas få fint väder då det är några lediga dagar för några i familjen!  


     

Fråga mig

2 besvarade frågor

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Presentation


Tvåbarnsmamma från norra Sverige, som tycker om att pyssla med lite av varje. Den här bloggen kommer att handla om mat, bak och lite annat prat. Alla bilder är mina egna om inte annat anges, inga bilder får kopieras utan min tillåtelse, men låt dig gärna

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Besöksstatistik

Gästbok

Tidigare år

RSS

Månadens sötsak

Söta saker

Ovido - Quiz & Flashcards