sarris

Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Sarah - 14 juni 2010 10:30

Sitter just nu och läser på hur man ska baka Macarons.

Har googlat runt och hittat ett recept som enligt blogginnehavaren ska vara det absolut bästa!

Jag kommer att testa det. även om det var lite invecklat och många delmoment.

 

Förövrigt är jag numera utan kamera, då min inneboende lillasyster som hade en har flyttat ut!

Kollar runt en massa, men vet inte vad jag ska köpa för kamera.

Vad ska man tänka på, vilket objektiv och märke är bra...???

Och ffa för en novis som mig, vad betyder alla siffror som står överallt i praktiken??!!

Jag får nog fortsätta läsa på inom detta ämne.

 

Nu ska jag skynda ut i köket innan min minsta dotter vaknar och vill ha lunch.

Återkommer ev med bilder och recept om det blev lyckat.

Av Sarah - 14 juni 2010 10:03

 

 

Är med och tävlar hos BakeCake om en massa fina formar från Kalasform.

Tävlingen pågår till 19 juni, så var med och tävla du med!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Presentation


Tvåbarnsmamma från norra Sverige, som tycker om att pyssla med lite av varje. Den här bloggen kommer att handla om mat, bak och lite annat prat. Alla bilder är mina egna om inte annat anges, inga bilder får kopieras utan min tillåtelse, men låt dig gärna

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Månadens sötsak

Söta saker

Ovido - Quiz & Flashcards