sarris

Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Sarah - 18 juni 2010 16:03

Jag har nu väntat och väntat på min godiebag från baka.se.

Men för nån dag sedan fick jag en påminnelseavi om att jag inte hämtat ut ett paket som inkommit 2 juni.

Typiskt! Nån i familjen eller posten måste ha slarvat bort den första avin, för ingen här hemma har sett till den.

Men idag hämtade jag ut det!

Kul med lite nya saker, som passar bra till sommarens kommande barnkalas!

 

Allt detta fick jag från baka.se som tack för att jag lagt upp några recept.

 

 

Jag har kvar två inbjudningar till baka.se om någon är intresserad, lämna en kommentar med mailadress så fixar jag det...först till kvarn gäller!

 

Idag har vi varit och kollat på kamera. Vi har bestämt oss för en Nikon.

Men ska vi köpa en D3000 eller en D5000, det är den stora frågan.



  

Fråga mig

2 besvarade frågor

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Presentation


Tvåbarnsmamma från norra Sverige, som tycker om att pyssla med lite av varje. Den här bloggen kommer att handla om mat, bak och lite annat prat. Alla bilder är mina egna om inte annat anges, inga bilder får kopieras utan min tillåtelse, men låt dig gärna

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Månadens sötsak

Söta saker

Ovido - Quiz & Flashcards