sarris

Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Sarah - 22 juni 2010 23:14

Idag har vi köpt en ny kamera, så nu kan jag fota när jag vill!

Det blev en Nikon D3000 18-105 VR.

 

Var såklart tvungen att testfota lite, fast jag egentligen inte vet vilka inställningar som är aktiverade.

Och kanske inte heller riktigt vet ur den fungerar förutom on/off och automatisk eller manuell fokus.

Imorgon får jag läsa lite i manualen.

 

Här kommer lite helt oredigerade bilder som jag lyckades knäppa ikväll trots slagsmål med en massa myggor.

 

Allium Kirgislök

 

 

Syrenbusken

 

En utblommad maskros

  

 

Blommande rabarber 

  

 

Till midsommar kommer vi att laga lite god mat och även lite goda efterrätter, så då kommer det nog lite nya foton på bakverk med min splitter nya kamera!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Presentation


Tvåbarnsmamma från norra Sverige, som tycker om att pyssla med lite av varje. Den här bloggen kommer att handla om mat, bak och lite annat prat. Alla bilder är mina egna om inte annat anges, inga bilder får kopieras utan min tillåtelse, men låt dig gärna

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Månadens sötsak

Söta saker

Ovido - Quiz & Flashcards